widlunds.blogg.se

En familj, två resor, intriger och drama. You're in for a treat! /Sveriges Kardashians

Beach please

Publicerad 2014-04-14 05:42:00 i Allmänt,

En dag på stranden. "Ska vi börja med en timme?" En dag på stranden à la Marie. Hopplös!
Vi började i alla fall med en liten promenad ut på piren och blev välkomnade av ett par delfiner. Underbart! Vi har ju simmat med delfiner allihop men det är ju på något sett coolare att ha sett vilda i verkligheten, på bara några meters håll dessutom. Bra start!
 
När vi kom tillbaka tyckte sol-polisen att det räckte med sol(moodkiller) så jag tog mitt pick och pack och drog på semester från semestern. Umgicks med min bok under piren istället! Hellre röd och avslappnad än blek och påpassad. För någon såndär solskyddsblaska är inget för mig! Det verkar det däremot vara för pappa, a.k.a valrossen, som smörar in heeela kroppen så fort han gör entré på solig plats. Men sen är han ju också den enda av oss som inte har en endaste liten droppe Richardson-blod i sig... Ibland kan man tycka att han skulle behöva lite mer av Richardsons kritiska drag och tänka lite mer(inte säkert att det skulle hjälpa). 
 
 
Nu kommer bilderna! /Hamp
Vad tror ni pappa gör på bilden? Obs! ett bröllop pågår borta i vita tältet.
Denhär bilden sammanfattar dagen ganska bra! Tre(fyra) glada... och jag. Jag tror på allvar att jag ler på bilden men hade visst glömt bort det under min semester från semestern.
 
PS. GRATTIS MY! Det är bara sååå sjukt att släktens minstingliga om ett år får börja sitta bakom ratten. SÅ SJUKT! Gudars skymning, vad är det som händer?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mats

Publicerad 2014-04-14 20:56:19

Heja Hampus! Suverän reseblogg. Ni ligger inte på latsidan vad det verkar. Kul passning åt släkten Widlund, men (s)käre bror tänker på sitt sätt, inte lite men "omfattande". (jag har vuxit upp med honom och försvarar honom i alla lägen haha). Uppskattar mycket alla fina bilder och hälsar till hela suveräna familjen. Mats

Postat av: Backafall

Publicerad 2014-04-14 21:46:51

Ha, ha "Gudars skymning" !! Strålande! ;-)

M&Co

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-14 22:06:51

Bäst ändå att tillägga, för att inte missförstås i dessa valtider poängteras härmed att (s)käre bror syftar på hudfärg efter vistelse i solen, vilket uppenbarligen är en utmärkande skönhetsdetalj hos den Widlundska grenen.
Mats

Postat av: my

Publicerad 2014-04-17 11:41:31

Bloggen är väldigt kul att Läsa och väldigt fina bilder på djur och natur och er såklart haha :) Tack så mycket för grattiset till mig på bloggen! Njut och ha det gött!
Kram My

Postat av: Marcus

Publicerad 2014-04-17 19:43:11

Vilken underbar blogg !
Måste lära mig viss visdom utantill tex "hellre röd och avslappnad än blek och påpassad" så klockrent.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela